«Transdisciplinary Learning in Healthcare Education» proiektua osasun-arretaren eremuko hezkuntzaren transdiziplinaritatean oinarritzen da.
Proiektuak iraungo duen bi urteetan (2023/09/01 – 2025/08/31), gure ikastetxeak eta inplikatutako herrialdeetako erakundeek (Danimarka, Errumania, Belgika, Portugal, Turkia) ikasgelan jarduera transdiziplinarrak garatzeko eredu bat aztertu, sortu eta probatuko dute.
Horretarako, gaitasun teknikoak nahiz zeharkakoak landuko dituzte, osasungintzako, IKTetako, pedagogiako eta psikologiako gai profesionalak batuz.
Proiektu honen bultzatzaileetako bat, ikasle eta irakasleen mugikortasunen esparruan, FP Barakaldo LHko Nazioartekotze atala izan da.
Proiektuak elkartutako erakundeen artean osasun-zaintzako praktika berritzaileak partekatzeko espazio bat ere sortuko du.
Proiekturi buruzko informazio gehiago: www.transdisciplinarylearning-project.eu
Proiektuaren Helburuak
- Osasungintza eremuan hezkuntzaren kalitatea eta eraginkortasuna hobetzea, jarduera transdiziplinarretan aplika daitekeen ikaskuntza-eredua diseinatuz, proiektuan antolatutako ekintza esperimentaletan oinarrituta.
- Bazkideen artean jardunbide egokien trukea sustatzea eta transdiziplinaritatearen ikuspegi berritzailea hartzen laguntzea.
Azken Emaitzak
- Jarduera transdiziplinarrei aplikatu dakieken ikaskuntza-eredu berri bat.
- 8 hizkuntzatan eskuragarri dagoen eskuliburu bat, ikaskuntza-eredua praktikan jartzeko moduari buruz eta osasun-hezkuntzan jarduera transdiziplinarrak antolatzeko moduari buruz.
- 12 jarduera transdiziplinarren eredu bilduma, ikasgelan ezartzeko planekin batera.
Elkartea
- SOSU Østjylland (Danimarka).
- Fundatia Ecologica Green (Errumania).
- Provinciale Secundaire School Hasselt (Belgika).
- Santaremgo politeknikoa (Portugal).
- Kanuni Mesleki Ve Teknik Anadolu Lisesi (Turkia).
- CIFP Barakaldo LHII.
2025/05/19tik 23ra – Santarém (Portugal)
Itxaso Etxebarriak eta Nerea Mendizabalek, ikastetxeko hiru ikaslerekin batera, oso lan-saio interesgarriak izan dituzte Santaremen (Portugal) maiatzaren 19tik 23ra:
An unforgettable week in Santarém, Portugal! The participants in the second international mobility program enjoyed a comprehensive experience that combined practical learning, creativity, and personal development.
Through challenges such as the Maria Challenge and the Toy Story Challenge, students worked in teams, found innovative solutions, and applied their knowledge of health, education, and sustainability.
From theoretical and practical sessions in nursing to moments of reflection and international collaboration, each day brought a new opportunity for growth.
Thank you to our hosts at IPSantarem & Escola Superior de Saúde de Santarém for their hospitality and involvement!
2025/03/24tik 28ra – Izmit (Turkey)
Martxoaren 24tik 28ra, oso lan-saio interesgarri eta emankorrak eduki ditugu Izmiten (Turkia):
Introducing the Arrow Model: A New Transdisciplinary Approach to Learning in Healthcare Education!.
Developed as part of the Erasmus+ K220 project Transdisciplinarity Learning in Healthcare Education (TDL), the Arrow Model is an innovative educational framework designed to adapt seamlessly to various contexts. It fosters collaboration, problem-solving, and the integration of knowledge from diverse disciplines, creating a truly transdisciplinary learning experience.
What makes the Arrow Model unique?
Inspired by the ETHAZI Model: This learning model draws its foundation from the successful ETHAZI model, developed by Tknika in the Basque Country, and integrates the lessons learned from the partnership’s experiences during the project.
Flexible and Context-Adaptive: It is tailored to meet the specific needs of different educational and professional environments, making it ideal for healthcare education and beyond.
Focus on Key Competencies: By encouraging teamwork, critical thinking, and multidisciplinary approaches, the model prepares learners to navigate complex challenges in the healthcare field.
Meet the Project Partners
This model has been brought to life through the collaboration of a diverse and experienced partnership:
- SOSU Østjylland – Denmark (DK).
- Fundația Ecologică Green – Romania (RO).
- Polytechnic Institute of Santarém (IPSantarém) – Portugal (PT).
- FP Barakaldo LHII.
- PIVH – Belgium (BE).
- Kanuni Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi – Turkey (TR)
Curious to learn more?
Here’s a detailed overview of the Arrow Model and how it transforms the way we teach and learn in healthcare education.
2024/12/11 eta 12 – Santarém (Portugal)
Pasadan abenduaren 11 eta 12an, Santarém hirian (Portugal), Erasmus+ proiektuaren “Osasun Hezkuntzan Ikaskuntza Transdiziplinarioa” izeneko ekimenaren hirugarren topaketa transnazionala ospatu zen.
Aztertutako gai nagusiak:
- Gezi Eredua – Osasun hezkuntzan aplikazioarekin ikaskuntza transdiziplinarioan ikuspegi berritzailea.
- Hasselt-en (Belgika ) burututako lehen mugikortasun mistoan parte hartu zuten ikasleek betetako ebaluazio galdetegien analisia.
- Hurrengo proiektu bileren plangintza, jardueren jarraipena eta arrakasta bermatuz.
Topaketa honek proiektuaren sei herrialdeetako bazkideen arteko lankidetza indartzeko aukera bikaina izan zen:
Portugal | Errumania | Danimarka | Belgika | Euskal Herria | Turkia.
Eskerrik asko parte-hartzaile guztiei helburu komunak lortzeko egindako ekarpen baliotsuengatik!
2024/11/18 – Belgikan topagunea
“Transdisciplinary Learning in Healthcare Education” proiektuaren hurrengo topaketa Belgikan hasi da gaur, Hasselt herrian. Gure institutuko 3 ikasle eta 2 irakasle daude bertan. Erronkak, zeharkako gaitasunak eta bestelakoak landuko dira.
Ziur gureak aportazio on asko egiteko aukera izango dutela.
2024/09/11 – FP Barakaldo LH-ko topagunea
Starting today and until Friday, FP Barakakaldo welcomes 19 european teachers to attend training sessions within the framework of the european project.
Gaur hasi eta ostiralera arte, europar proiektuaren esparruan prestakuntza-saioetan parte hartzeko, Barakaldo LHk 19 irakasle europar hartuko ditu.
